Marräh o sen Becka<3

Heii,
Igår så vah man mä Marräh, Vi gick hem te meii efter skolan och teiip satte oss vid data. Sen sminkade vi oss o tog lite bilder med min mobil. Kmr bilder imorrn ;) Sen så tog jag mammas data oxå o lekte med varsin. Hände lite grejer som inte ä värda att ta upp. Sen så efter teiip 3 lr 4 timar så la vi oss men jag teiip smsade lite för mkt tror jag. Vaknade teiip vid halv tio, Marräh hade fått en miljon sms så vi gjorde iårdning oss o sen data. Skrev med Adde. Haha jag vann mot han i sten sax påse 10-9 te meii. Sen så frågade han om vi ville kolla när han hade match. Så vi åkte 760 te skaniarinken o skulle gå resten. Saken va bara den att vi inte visste var vi skulle gå. Så vi yrade runt vid skaniarinken i en timme. Sen frågade vi en gammal gubbe om han visste var de skulle spela o de va tydligen i wasa hellan. Snacka om att vi var glada när vi kom in i gympa hallen. Kollade på alla snygga killar (kollade bara in en) o det slutade med att det vart 10-7 till os ;pp Jag o Marräh gemförde oss med spelarna o då sa Marräh att vi skulle och bara stå och hacka på bollen o aldrig nudda den som sist på idrotten (aa' Sen tog vi 760 tbx te centrum o jag va tvungen att skynda meii för att kunna hinna med 16.30 bussen te Trosa. Tog 751 o gick från Erikshällsg. Hem packade o sen körde mamma meii te stationen flr att kunna betala åt meii. En lång o tråkig resa te vhd. Gick hem te Becka o satte oss vid datan o kollade på Beckas bilder. Sen så gick vi ut med Harry. Och efter de så badade ja o Becka i kanske 4 timmar. Fett kul vi började att prata o sen blev de bubbelkrig(Vi hade bubbelbad) o sen bad Becka meii att sätta på bubblorna o endel av grejerna som det kom vatten så Becka fick allt vatten på sig hon bah; STÄNG AV DEN! Flera gånger o jag bara satt o skratta medan hon försökte att försvara sig från vattnet XD Sen så gled vi lite i badkaret fett kul tills det slutade att glida så det bara rev i öronen ;pp Sen kolla bi på en blogg o sen så kollar vi på Beckas mobil xpp
Pöwws<3

Kommentarer
Postat av: Marie :]

värt att skratta åt iaf ;)<3

2010-02-28 @ 18:30:20
URL: http://jordgubbssoda.blogg.se/
Postat av: Rebeckahh♥

haha vi glider i badkaret xD de låter lite snuskigt bah xD ahahahah <3

2010-03-03 @ 19:06:23
URL: http://beckssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0