Hemma,

Hej bloggen,
Blev väckt av mamma och Lena vid elva eller nåt. Och Andi med då men jag tror att han vaknade före mig för jag är jätte jobbig att väcka. Gick upp och åt frukost. Sen så hoppade vi i poolen i typ två tre timmar.  As skönt. Sen så gick jag och slappade och så. Åt. Men jag åt inte allt. Mådde as dåligt i magen. Så jag fick ta me de hem. Men nu glömde vi typ den. Så jag gick och satt mig vid kanten på poolen med mamma, Andi och Marcus. Men de va väll inte så bra. Mamma och Lena puttade i mig med kläder och Andi men han hade bad kläder. De va snart att jag var så smart och tog ut min mobil innan de hann putta i mig. Men när jag väll var kvar i poolen tills vi skulle gå. Så nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Skriver senare.
Kyssar♥
Bilderna från igår och idag;







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0