K V Ä L L S I N L Ä G G

Hej bloggen,
Idag så gick jag till skolan och jobbade arslet av mig. De va as jobbigt. Men nu är jag klar med allt. Jag har inget i lådan eller nåt och det posetiva. INGA LÄXOR! Aja, Vi hade franska och då skulle vi kolla på nån film om TINTIN på franska. Och den va bara lite tråkig då. Sen så ringde Tove runt och de blir inte nån camping:( Istället blir det GRÖNAN! Tove säger att vi ska dit p måndag med mamma säger att när vi får de så ska vi åka. Men jag är inte ledsen för det. Idag är det bara 8 dagar kvar till skolavslutningen. Den kommer äga och jag ska gå igenom min garderob för dansen vi ska ha. Det kommer bli så kul. Ser fram emot allt den sista veckan med klassen nu. Vi slutade vid två och jag gick hem. Var hemma till halv fem, för då skulle vi till nån blomsteraffär i Gnesta med mormor och gammelmormor. Så vi åkte till Gnesta och handlade och sen åt vi på nån liten affär. Det var inte en liten portion man fick heller. Sen så åkte vi till mormor för att lämna alla saker och sen åkte vi hem. När vi kom hem så var klockan åtta och jag satt vid datan och fixade. Tror jag ska skriva lite till på en sak snart. Men ni får ha det bra. Jag har inte glömt videon men den kommer kanske senare ikväll.
Kyssar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0