Lager 157!

Hej bloggen,
Igår så var jag ju på lager. När vi hade väntat klart så åkte vi till Läggesta och bytte bil. Vi vsar för med Karin och Johanna. Åkte dit och där köpte jag:
*Två tröjor som detb stog "I♥NY" och "L♥VE" 100:-
*Mjukis byxor 100:-
*Vitt linne 200:-
*Smycken 189:-
Och lite mer men kommer inte ihåg hur mycket de va,
Det va bara märkeskläder och det gick på 720:- De va inte alls mycket.
Nrä vi hade åkte hem så var klockan halv nio och jag typ bäddade och kollade på det mormor kollade på. Den så gick jag och la mig vid tio. Var jätte trött.

Idag så vaknade jag vid halv sju. Och åkte hem. Fixade mig när jag kom hem. Gick tills skolan klockan åtta. Sista dagen och var där och va med alla tills tio. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen. Och sen så började jag att städa för Marre ska sova här. Sen vid klockan tjugo i fem så började jag gå mot t-berget. Och mötte Bella. Sen så övade vi till dansen och så. Sen så kom "The big moment" Då skulle vi dansa för alla. De vart lite fel men det gick bra. Sen så fortsatte det. Sen så gick jag till
Finaste Becka som vat där och var led henne ett tag, sen så skulle Marre hem för att hon hade utegångsförbud. Så jag var jag med Becka tills hon skulle gå. Så jag gick hem. Tog lite bilder och sen gick jag och käkade. Sen så fick Marre gå ut. Så hon tog bussen till mig och nu sitter vi här och softar ni kan kolla på Marres blogg om ni vill de. Ha de bra.
Kyssar♥















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0