Måsnaren,

Hej bloggen,
Igår så var jag i skolan och vi hade en vanlig skoldag. Vi ska till Grönan som sagt. Men de kanske inte kommer bli som tänkt. Sen efter skolan så gick jag och Willma till mig och fixade oss till standen. Vi åkte vid tre och va där. Först så badade vi och sen så gick vi och solade. Efter ett tag så kom det typ nåra som Willma kände (assa killar) så hon typ "Fixade" sig. Sen vid typ fyra så kom Becca, Moa L, Desire, (Staning) och nån mer som jag inte visste vad hon heter. Tror de va Patricia eller nåt. Aja, Jag och Moa typ bada hela tin. Vi hade as kul. Sen så kom Wille. Jag såg typ han inte. Men assa jag hållde på med mobilen. Aja, Vi typ badade vidare. Sen så typ stog vi (Jag) och pratade med Wille, Och sen typ kom alla och stog där. En timme senare  kanske så gick Emma, Johanna och två av killarna så det va bara fyra killar kvar. Och alla andra av oss tjejer. Sen så kom Olivia R. Jag har inte sätt henne sen i sommras. De va as kul. Så alla badade. När de gick upp så ville jag bada så Moa och Olivia hoppade i med mig. Och Wille och två av killarna de va en av killarna som typ aldrig bada. Gick upp och frös as mycket. De va as kallt. Jag satt på bryggan och va med Wille och nån konstig kille som undrade om jag kunde "Fittprutta"? aja, Han va typ skum. Sen vid åtta så gick jag och Willma med Wille och skumisen till parkeringen och då kom vi på nåt viktigt. Vi visste inte hur vi skulle gå. Så hana mamma körde oss hem. Kramade typ alla hejdå och sen gick jag. Såg nån och sen så gick jag hem och satt mig i soffan. De va as skönt. Men satt på mig varma och torra kläder först. Sen så la jag mig i sängen och sov för va så j*vla trött.
Kyssar♥


Skolavslutingens klänning iår:)


Nåra bilder på fina jag :S




Juste Lauri kom ham me. Det är hans rygg :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0