Tveta och Måsnaren,

Hej bloggen,
Idag så skulle man till skolan till kvart över åtta. Och när jag kom till skolan så åkte vi direkt till "Tveta berg" och var där. Först så satt jag med Marre, Icis och Klaudii och hade det mysigt vid en bänk och åt godsaker. Sen så gock de till Alexander (för de som inte vet är det Ericas kusin) och spelade badminton. Så jag och Marre var kvar och mös. sen så kom Andi och Jocke och satt med oss. Men vi hade tråkigt så vi gick och spelade badminton vi fyra tillsammans och så. Sen så gick vi och va vid nån park och typ lekte och så. Det kommer komma ett videoinlägg Jag ska bara trimma och klippa ihop alla. På mobilen och sen in på videofy. Jag vet inte riktigt när den kommer in men jag lovar att den kommer någon gång under veckan. Sen så gick vi och kollade på när det va andra som fiskade. De va inte så kul men det va en sak som var kul. Jag fixade med nåt och sen så var det nåt i vattnen som jag vart as rädd för så jag hoppade till och skrek men det var bara en såg grej som man har på fiskespöna. Så jag gick där ifrån och satt mig med Marre. Sen så gick vi lite länger och stog på nån slagt slytande flotte som var fast bunden mot ett träd så att den inte åkte iväg. Så jag, Marre, Andi och Jocke hoppade och så på den. Sen så kom Icis och Klaudii skrikande för att de hande hört ett vildsvin. Så vi gick och kollade om vi kunde hitta nåt, Men vi hittade inget. Efter de så åt vi lunch och sen gick vi tillbaka. Och då var typ alla där. Vi hade as kul. Vi typ mutade Jocke att hoppa i med kläderna för att han skulle bada. Men sen kom Tove och så vart de inget. Men vi hade as kul där iallafall. Sen så kom jag det den as braiga idén att stanna kvar efter att det hade gått. Så vi gick och sa till Tove att vi skulle stanna( alltså jag, Liz, Fatou, Stafani, Charbel, Jakob och davve. Ica och Klaudii kunde inte och resten ville inte) men vi fick inte stanna kvar bara för  att "Hon hade ansvar för om vi drunknar" LIC(=Like I care) Så vi åkte till skolan. Liz, Fatou, Stefani och jag gick hem till mig för att hämta bad kläder för jag och Liz skulle bada. Charbel och David åkte till "Ronna" för att hämta badkkläder och Jakob åkte till "Geneta" för att hämta. De tog en timme att fixa oss till badet och sen när vi skulle till bussen så missade vi den så det tog as långt tid att komma. När vi kom på bussen så satt Jakob också på den bussen. Så vi satt med han. Gick av och sen traskade vi till "Måsnaren". När vi kom fram så solade vi först och sen så gick jag i. De va as kallt. Sen så tvingade jag i Liz och då hoppade Jakob i på köpet. De gick upp as fort. Men jag var ju tvungen att bada jag me då. Sen så ringde vi Charbel och han var tydligen inte ens på väg. Så Jakob skulle springa och hämta de. Jag la och solade. As skönt. Sen så tar nån tag i mina ben och nån i mina armar. Och sen såg jag Liz som tog tag i min rygg och kastade i min i vattnet. Jag svor som F*N och när jag kom upp så gav jag alla en stog kram. De va as kul. Sen så ringde vi Jakob och då hade de tappat bort Davve. Och då fick vi tjejer PMS!(=Porrmammorsuger)Men till slut kom de och då hade vi väntat i FYRA TIMMAR PÅ ATT CHARBEL OCH DAVVE SKULLE KOMMA! Men när de kom så skulle Fatou och Steph gå och de typ vart besvikna. Så jag och Liz var kvar med killarna. Juste, De va nåra kompisar till mig där oxå. De va Emma, Julia, Anna-Maria, Bella, Wille, Jakob, Eric tror jag han heter och nån till. Men vi va inte med de. När jag var på bryggan så puttade Jakob i mig 17 gånger... Aja, De va ganska kul. Sen vid halv fem fam så gick vi hem. De va en as lyckad dag. När jag kom hem så slängde jag handdukarna i badkaret och slängde mig i soffan. De va så sjönt. Sen kom Samuel och pappa hem från båten och de åt. Jag sitter här och Lyssnar på musik och funderar. Men ni får ha det bra.
Kyssar♥










































Kommentarer
Postat av: Liz

Vi hade asss kul ju !! :D<33

Fett lyckad dag ;)

2010-06-02 @ 17:50:01
URL: http://liizmessiyazirlioglu.blogg.se/
Postat av: Marie

Marre kom vi ska videoblogga!



VAAAAAHHH???? :O



HAHAHA OMG :D me hallå logga in på msn sen, vi måste snacka...

2010-06-06 @ 10:45:27
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0