VeGe!

Hej bloggen,
Jag var med Liz och sen så kom Marre och vi fixade henne och sen gick vi till My och mötte henne. Sen så bor Fatou typ där så vi mötte henne med. Sen kom Stefani och vi mötte henne med. Sen när vi kom till VeGe så mötte vi Johanna, Emma och nån som de va me. Willma och Gia va bakom och skrattade. Men jag vet typ inte om de va åt mig. Sen så gick vi in och Vi tjejer ägde hela dansgolvet. Vi hade as kul. Har inte så mkt att skriva om. Var på VeGe med Jakob, Davve, Danne, Lauri, Fatou, Marre, Liz och Stefani.

Tryckare:
Liz: Danne och Lauri(Skojs skull)
Stefani: Mig och Liz
Danne: Liz (Kompisar, Tror jag)
Marre: Davve och Alex U
Lauri: Liz och Fatou (Tror jag)
Fatou: Lauri
Davve: Marre
Jag: Martin (För vänskap)
Kyssar♥






















Kommentarer
Postat av: Liz

Jag o danne dansade som vänner ....



Men iaf Fatou dansade nte m Lauri :S

2010-06-05 @ 17:14:42
URL: http://liizmessiyazirlioglu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0