Morsdag.

Hej bloggen,
Idag så vaknade man vid nio eller nåt. Hemma hos farmor och farfar. Spelade LBP me Samme och sen så var det frukost. Sen så vid kanske ett så åkte vi till mormor och gammelmormor. Först så spelade jag och Samme lite fotboll och sen så gick vi upp och åt mat med alla. Efter de så vart det efterrätt. Efter de så åkte vi som sagt till "Krampan" och kollade vart vi ska tälta. De va as fint. Sen så åkte vi hem. När jag kom hem så åkte mamma och pappa till båten en kvart typ. Sen när de kom hem så kollade vi på "Vägen" och sen nån as konstig. Men den va så tråkig att jag gick och bada. När jag kom upp så satt jag mig vid datan och bloggade och jag ska strax kolla "A cinderella story".
Ni får ha de bra.
Kyssar♥


















Grattis till alla mammor i sverige!♥


Kommentarer
Postat av: ewe ♥

haha du har ju också fint hår :)

2010-05-30 @ 22:30:32
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Postat av: Eweee :)

haha joodå ;)

2010-06-01 @ 16:38:58
URL: http://lifebyewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0